Információk

Üdvözöljük az Spokey márka internetes áruházában!

A Webáruházat az Eurosco Kft. üzemelteti.
A cég képviselőjének neve: Rozgonyi Gábor
A cég székhelyének címe: 3016 Boldog, Kossuth Lajos út 10.
Adószáma: 12624111-2-10
Cgj. szám, bejegyző bíróság: 10-09-037560, Egri Törvényszék
Számlaszáma (OTP Bank): 11786001-29906479
Vevőszolgálat (rendelések kezelése, jótállás, reklamáció és panaszkezelés)
E-mail: info@spokey.hu
Telefon: 70/608-9437
Hívható: munkanapokon 8:00 - 16:00
Jótállás/elállás:
Termék meghibásodása vagy a vásárlástól való elállás esetén a visszaküldést kérjük a következő címre teljesítse!

ECO Magyarország (Eurosco Kft.)
2220 Vecsés, Lőrinci út 61. B2-3 épület, B5-ös rámpa
Más névre vagy címre küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni.
Raktár (Kizárólag viszonteladók és intézmények kiszolgálása – előzetes egyeztetés alapján!)
ECO Magyarország (Aerozone Business Park)
2220 Vecsés, Lőrinci út 61. B2-3 épület, B5-ös rámpa

Raktár
Raktár

Regisztráció - Bejelentkezés

Ha Ön első alkalommal szeretne vásárolni a spokey.hu áruházában, először regisztrálnia kell magát.

A regisztráció menüpontra kattintva meg kell adnia adatait: nevét, e-mail címét, telefonszámát, választania kell egy felhasználónevet és egy jelszót. Ezután meg kell adnia egy szállítási címet és amennyiben szükséges a számlázási címet.

A regisztráció elküldésekor a rendszer az Ön által megadott e-mail címre egy levelet küld, amelyben a regisztrációkor megadott adatai szerepelnek. Ekkor ellenőrizheti, hogy mindent helyesen adott-e meg, és hiba esetén a spokey.hu rendszerébe bejelentkezve bármikor módosíthatja. Regisztráció során megadott felhasználó névvel és jelszóval történő belépést követően a jobb felső sarokban található saját email címre / névre kattintva eljut az adatmódosítás/korábbi megrendelések menübe. Ezen a felületen az adatmódosítás menüpontban tetszőlegesen megváltoztathatja adatait. Amennyiben a kívánt változtatást itt nem tudja elvégezni, akkor azt írásban is jelezheti ügyfélszolgálatunknak.

Ha már regisztrálta magát, akkor vásárlás előtt a belépés menüpontjára kattintva felhasználónevét és jelszavát megadva beléphet.

Amennyiben elfelejtette a jelszavát, akkor a belépés menüpontra, majd az elfelejtett jelszó linkre kattintva írja be a regisztrációjakor megadott e-mail címét, majd nyomja meg az KÜLDÉS gombot. Ekkor a rendszer a megadott címre elküldi a jelszó visszaállításhoz szükséges e-mailt.

A spokey.hu áruházában, a termékek böngészése és a kosár megtöltése nem kötött regisztrációhoz. Bejelentkeznie csak a megrendelés feladásához kell.

 

Vásárlás

A spokey.hu áruházában a termékpaletta folyamatosan változik.

Hogy könnyebben megtalálja az Ön által keresett árut, termékpalettánkat fő-, és alkategóriákra osztottuk. A kategóriákat a fenti menürendszerben láthatja, ennek segítségével böngészhet a termékek közt.

Ha Ön konkrét terméket keres, használja az oldal felső részében található keresőt.

Ha valamelyik terméket meg szeretné vásárolni, kattintson a kosár ikonra. Ekkor a kiválasztott áru a kosárba kerül, melynek mennyiségét később a kosarában megváltoztathatja, vagy akár ki is törölheti.
A kosár második oldalán a személyes és cím adatait tetszőlegesen megadhatja vagy bejelentkezve a korábbi regisztrációkor megadott adatokat megváltoztathatja vagy javíthatja.

A webshopban megvásárolni kívánt termékek minimális összértéke el kell érje a 2 500 Forintot.

A Megrendelés véglegesítéshez a Kosár tartalma után a Regisztráció // Belépésen keresztül juthat el, ahol szállítási és fizetési módot választhat. A megrendelés fizetési kötelezettséggel jár a választott fizetési mód szerint.

 

KUPONKÓDOK

Esetenként kuponokat bocsájthatunk ki. A kuponokon szerepel a kedvezmény mértéke, a kupon kód és az érvényességének ideje. Amennyiben megrendelés közben beírja az aktuális kupon kódot, a kuponon szereplő értéket levonjuk a termék vételárából. Kupont csak teljes áru termékekre lehet felhasználni (akciós termékre és szállítási díjra nem)!

 

Szállítási feltételek

A megrendelt sportszert, vagy sportszereket futárszolgálat szállítja az Ön otthonába utánvétes csomagként.

Az Eurosco Kft a megrendeléseket a beérkezéstől számított 1-2 munkanapon belül teljesíti. Amennyiben a megrendelt sportszeraz európai központi raktárban található (Külső raktár), a várható beérkezés 7-15 nap, melyet megrendeléskor a kosárban is jelzünk.

Az egyes sportszerek szállítási ideje eltérhet. Amennyiben egy megrendelés különböző szállítási határidejű árucikkeket is tartalmaz, akkor a hosszabb szállítási határidő az irányadó. Amennyiben a vásárlónak a megjelölt szállítási határidő nem felel meg rendelését módosíthatja, vagy lemondhatja.

Kérjük vegye figyelembe, hogy a futárszolgálat normál díjjal maximum 40 kg-os, szabványos méretű csomagot tud elszállítani. Egyes termékek súlya és/vagy térfogata ezt meghaladhatja, vagy ha a megrendelt termékek nem szállíthatóak egy csomagban, akkor azok szállítására külön díjazás vonatkozik!

 

Szállítási díjaink

A sportszerek árán felül fizetendő:

Országosan (normál csomagdíj / csomag):
  • Értékhatártól függetlenül: bruttó 1.500 Ft
Normál csomag méretet meghaladó szállítás - országosan:
  • 40 kg fölött vagy több mint 300 cm-es övméret: bruttó 10.000 - 30.000 Ft között
 

Fizetési feltételek

A termék(ek) árát és a szállítás költséget kifizetheti bankkártyával az interneten vagy az áru átvételekor készpénzzel/bankkártyával a futárnak.

Magánszemélyeknek lehetősége van előreutalással fizetni – amennyiben a kosár véglegesítésénél ezt a fizetési opciót választja, kollégáink emailben elküldik számláját. Kérjük vegye figyelembe, hogy előreutalás esetén a raktáron lévő termékeket leghamarabb az összeg beérkezését követő munkanapon tudjuk feladni.

Cégek és intézmények részére átutalásos fizetést biztosítunk - amennyiben a kosár véglegesítésénél ezt a fizetési opciót választja, a további ügyintézéshez kollégánk felveszi a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken.

 

Panaszkezelés

Cégünk számára a legfontosabb, hogy vásárlóink mindig elégedettek legyenek a webáruházunk, ügyfélszolgálatunk által nyújtott szolgáltatással/termékekkel. Cégünk a panaszkivizsgálást követően kötelezi magát, hogy olyan választ ad, melyben részletesen kitér apanasz teljes körű kivizsgálásának eredményére, a panasz javasolt rendezésére, megoldására vonatkozó intézkedésekre.

A szabályzat hatálya a panaszok bejelentésével kapcsolatos panaszkezelési tevékenységre terjed ki. Jelen szabályzat nem terjed ki a panasznak nem minősülő bejelentések kezelésére. A panasz a cég szolgáltatásával/termékeivel, vagy mulasztásával szemben felmerülő minden olyan kifogás, melynek rendezésére a panaszos egyértelműen és kifejezetten az eljárásunkat kéri. Nem minősül panasznak az általános tájékoztatás, vélemény vagy állásfoglalás igénylése.

Panaszát kérjük mindig írásban tegye meg, elektronikusan a vevőszolgálat elérhetőségére küldött emailben vagy postai úton a cég céghelye küldött levélben. A panaszokat a jogszabályban előírt 30 napon belül érdemben megválaszoljuk.

A panasz elutasítása, vagy a panasz kivizsgálására előírt 30 napos törvényi válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén Ön a lent szereplő testületekhez illetve hatóságokhoz fordulhat.

Az eljárás kezdeményezhető a fogyasztónak minősülő vásárlók a fogyasztó lakhelye, vagy a szolgáltatás kötelezettje tevékenységének helye szerinti illetékes megyei kereskedelmi kamara mellett működő Békéltető Testület elérhetőségein. A megyei szervezetek listáját elérheti többek között a www.bekeltetes.hu oldalon. Az ehhez hasonló ügyekben a fogyasztónak lehetősége van bírósághoz fordulni, például amennyiben a békéltetés nem hozott számára megfelelő eredményt.

Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi és megyei kormányhivatalok látják el, ezek listája itt található: www.kormanyhivatal.hu

Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók regisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben. Ha Ön panaszt kíván tenni a nálunk vásárolt termékkel vagy szolgáltatásunkkal kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

A portálon Ön és Mi, közösen kiválaszthatjuk a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

 

Üzletszabályzat / Általános Szerződési Feltételek

Ön a megrendelés elküldésével az Eurosco Kft. vásárlója lesz.

A szerződés tárgya

A vásárolt áruk jellemzői az adott árucikkhez tartozó termékleírásból tudhatók meg. A termékleírásokat a gyártók bocsátották rendelkezésünkre, így ezek pontatlanságáért felelősséget nem tudunk vállalni. A sportszerek mellett található fotók szimbolikus fotók, az árucikkek csomagolása, megjelenése ettől eltérhet.

A vásárlási szerződés írásban foglalt szerződésnek minősül, melynek a nyelve magyar.

A szerződést az Eurosco Kft. elektronikusan iktatja, a megrendelt áruk listája hozzáférhető a "Korábbi rendelések" menüpont alatt.

Rendelését követően automatikus válaszlevelet kap rendszerünktől, melyben rögzítve van az Ön által kiválasztott szállítási mód és a fizetendő összeg Ft-ban, illetve az Ön rendelésszáma. Kérjük vegye figyelembe, hogy az automatikus válaszlevélben a normál méretű csomagra vonatkozó szállítási díj van feltüntetve.

Amennyiben időközben mégsem tartana igényt a megrendelt sportszerre, azt legkésőbb a feladást megelőző napon jelezze ügyfélszolgálatunk részére.

Amennyiben egy megrendelés különböző szállítási határidejű sportszereket is tartalmaz, akkor a hosszabb szállítási határidő az irányadó. Az esetleges szállítási késedelem, vagy a megrendelés teljes meghiúsulása esetén az Eurosco Kft. sportáruházat kártérítési kötelezettség nem terheli.

Amennyiben a csomag átvétele a megrendelő részéről bármilyen okból meghiúsul, abban az esetben a szállítási és csomagolási díj kiszámlázásra kerül a megrendelő számlázási címére. Amennyiben a megrendelő a kézhezvételtől számított 30 napon belül nem rendezi a visszaérkezett csomag szállítási költségeit, jogi úton érvényesítjük követelésünket.

Vételár

A termékek mellett feltüntetett ár az adott árucikk bruttó vételára, amely már az általános forgalmi adót is tartalmazza.

Kellék- és termékszavatosság, jótállás (garancia)

A fogyasztói tájékoztató jelen pontja a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 9. § (3) bekezdése felhatalmazása alapján a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 3. számú melléklete alkalmazásával készült.

KELLÉKSZAVATOSSÁG
Ön az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladóval egyeztetve az Eladó költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Eladó nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

TERMÉKSZAVATOSSÁG
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – a kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

JÓTÁLLÁS
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján az Eladó jótállásra köteles a rendelet 1. számú mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási cikkek, valamint az ott meghatározott körben azok tartozékai és alkotórészei (a továbbiakban - jelen pontban - együtt fogyasztási cikként hivatkozva) eladása esetén.
A Vásárló a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben alapján főszabályként kijavítási és a „Jótállási igény kezelésével kapcsolatos szabályok” pontban felsorolt esetekben kicserélési és pénz visszatérítési igénnyel élhet jótállási igényként az Eladó felé.

A Vásárló a kijavítás iránti igényét választása szerint az Eladó székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és az Eladó által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.

A jótállási igény a jótállás időtartama alatt érvényesíthető, a jótállás időtartama a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerint:
10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
250 000 forint eladási ár felett három év.
E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár, azonban a fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a Vásárló a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.

A jótállási határidő a fogyasztási cikk Vásárló részére történő átadásakor indul, vagy ha az üzembe helyezést az Eladó, vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
Ha a Vásárló a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.

A kijavítás kezelésekor az Eladónak törekedni kell arra, hogy a kijavítást 15 napon belül elvégezze. A kijavításra nyitva álló határidő a fogyasztási cikk átvételekor indul.
Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a tizenöt napot meghaladja, akkor az Eladó a Vásárlót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról.
Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során az Eladó részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a vásárló eltérő rendelkezése hiányában az Eladó köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, az Eladó köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül a vásárló részére visszatéríteni.

Vásárló az ÁSZF elfogadásával hozzájárul, hogy számára a tájékoztatást elektronikus úton vagy a Vásárló általi átvétel igazolására alkalmas más módon is megvalósulhasson.

Amennyiben az Eladó nem tudja a fogyasztási cikket 30 napon belül kijavítani:
ha a Vásárló ehhez hozzájárult, számára a kijavítás teljesíthető későbbi határidőben, vagy
amennyiben a Vásárló nem járul hozzá a kijavítás későbbi teljesítéséhez, vagy ezzel kapcsolatban nem nyilatkozott, számára a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül ki kell cserélni, vagy
amennyiben a Vásárló nem járul hozzá a kijavítás későbbi teljesítéséhez, vagy ezzel kapcsolatban nem nyilatkozott, de a fogyasztási cikk cseréjére sincs lehetőség, a fogyasztási cikk számláján, vagy nyugtáján szereplő eladási árat kell számára a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül visszatéríteni.
Amennyiben a fogyasztási cikk 4. alkalommal hibásodik meg a Vásárló jogosult:
az Eladó felé kijavítási igényel fordulni, vagy
a kijavítási igény helyett a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a vételár arányos leszállítását kérni az Eladótól, vagy
a kijavítási igény helyett a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a fogyasztási cikket az Eladó költségére kijavítani vagy mással kijavíttatani, vagy
amennyiben a Vásárló ezen jogaival (kijavítás, árleszállítás és mással kijavíttatás az Eladó költségére) nem él, vagy ezekkel kapcsolatban nem nyilatkozott, számára 8. napon belül a fogyasztási cikket ki kell cserélni, ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a fogyasztási cikk számláján, vagy nyugtáján szereplő eladási árat kell nyolc napon belül visszatéríteni számára.

KIVÉTELEK
A „Jótállási igény kezelésével kapcsolatos szabályok” pont alatt írt előírások az elektromos kerékpárra, elektromos rollerre, quadra, motorkerékpárra, segédmotoros kerékpárra, személygépkocsira, lakóautóra, lakókocsira, utánfutós lakókocsira, utánfutóra, valamint a motoros vízi járműre nem vonatkoznak.
Ezen termékek esetében is köteles törekedni azonban az Eladó arra, hogy a kijavítási igényt 15 napon belül teljesítse.
Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a tizenöt napot meghaladja, akkor az Eladó a Vásárlót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról.

A jótállás a szavatossági jogok (termék és kellékszavatosság) mellett érvényesül, alapvető különbség az általános szavatossági jogok és a jótállás között, hogy a jótállás esetén a fogyasztónak kedvezőbb a bizonyítási teher.

A 151/2003 Korm. Rendelet szerinti kötelező jótállás alá eső rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket - a járművek kivételével - az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a kijavítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a vállalkozás, vagy - a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén - a javítószolgálat gondoskodik.

Az eladó vállalása a kötelező jótállás időtartama alatt nem tartalmazhat a fogyasztóra nézve olyan feltételeket, amelyek hátrányosabbak azoknál a jogoknál, amelyeket a kötelező jótállás szabályai biztosítanak. Ezt követően azonban az önkéntes jótállás feltételei szabadon állapíthatóak meg, azonban a jótállás ebben az esetben sem érintheti a fogyasztó jogszabályból eredő -így köztük a kellékszavatosságon alapuló jogainak fennállását.

Webáruházon keresztüli értékesítés esetén is érvényesül a három munkanapon belüli csereigény intézménye. Három munkanapon belüli cserteigényt a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alá tartozó új tartós fogyasztási cikkek esetében lehet érvényesíteni, amely szerint, ha a 3 munkanapon belül érvényesíti valaki a csereigény intézményét, akkor az eladónak ezt úgy kell értelmeznie, hogy a termék az eladáskor már hibás volt és minden további nélkül a terméket ki kell cserélnie.

Az Eladó a jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a szavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik.

A TERMÉK ÁTVÉTELEKOR KÉRJÜK MINDEN ESETBEN ELLENŐRIZZE ANNAK SÉRÜLÉSMENTESSÉGÉT!

A szállítás során keletkezett kárral kapcsolatos reklamációját legkésőbb a kézhezvételtől számított 1 munkanapon belül írásban jelezze felénk.

A vásárlástól való elállás joga

Fogyasztónak a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, így jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállási joggal!
A fogyasztó a szerződéstől az áru kézhezvételét követő 14 napon belül vagy akár a kézbesítést megelőzően indoklás nélkül elállhat. Ebben az esetben az eladó a kifizetett vételárat haladéktalanul, de legkésőbb a visszaszolgáltatást követő 14 napon belül visszatéríti. A fogyasztó köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszajuttatni. Elállási jog hiánya: e kivételszabály körébe a fogyasztó személyéhez kötött, illetve a fogyasztó egyedi utasításai (az általa megadott jellemzők, szín, méret, alapanyag, díszítés, feliratozás, stb.) alapján egyediesített módon vagy kifejezett kérésére előállított termékek tartoznak (Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés c) pont).
A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban biztosított vásárlástó való elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján (emailben vagy telefonon), vagy a honlapról is letölthető nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül.
A fogyasztó viseli az elállásból eredő minden felmerülő költséget. Az árucikk visszaszolgáltatását az eredeti csomagolásban és az eredeti garanciális és egyéb hozzátartozó okmányokkal kérjük! Amennyiben az árucikk sérült, kopott, vagy viseletes állapotban van, az eladó kérheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését, illetve megtagadhatja az áru visszavásárlását.
Az adott árucikk teljes áron történő visszavétele csak abban az esetben lehetséges, ha a gyári csomagolásban található kiegészítők, tartozékok, dokumentációk, és azok csomagolása ép. Ellenkező esetben a vételár 25-50%-kal csökkentett értéke kerül visszafizetésre, amely a gyártó általi újracsomagolás és a kiegészítők cseréjének a költsége.
Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával okozott többletköltségekre. Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, az Eladó nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Ilyen esetben a feltüntetett általános szállítási díjtételek erejéig áll fenn visszatérítési kötelezettségünk.
Az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése vagy kérése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót vagy eladót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az Eladó-t felelősség nem terheli.

Adatvédelem / Adatkezelés

Az Eurosco Kft a birtokába jutott adatokat bizalmasan kezeli, azokat kizárólag a megrendelések teljesítéséhez, illetve E-Mail-ben történő hírlevél küldéshez használja fel.
Adatkezelési tájékoztatónkat ITT találja.

Tárhelyszolgáltató adatai: Webdream Kft. (cégjegyzékszám: 01-09-908813; székhely: 1037 Budapest, Testvérhegyi lejtő 10.)

Bankkártyás fizetés esetén az Eurosco Kft. (3016 Boldog, Kossuth Lajos út 10.) mint adatkezelő által a https://spokey.hu felhasználói adatbázisában tárolt személyes adatok átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, email cím, telefonszám, számlázási adatok, szállítási adatok.
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://simplepay.hu/vasarlo-aff

A Naspers OCS Hungary Kft. (ÁRUKERESŐ.HU) az Eurosco Kft. által nyújtott szolgáltatások minőségbiztosításának érdekében "megbízható bolt" programot üzemeltet. A Naspers OCS Hungary Kft. az általunk biztosított felhasználói adatokat, azaz e-mail címét, a felhasználó által vásárolt termék adatait, vásárlás dátumát e minőségbiztosítás rendszer működtetése, azaz a termék vásárlásával, partner értékelésével kapcsolatos visszajelzés érdekében kezeli.

Törvényi szabályozás

Az Eurosco Kft, mint a spokey.hu üzemeltetője kijelenti, hogy az áruház működtetését mindig az aktuális érvényben lévő törvényi szabályozásnak megfelelően végzi.